9.12.2007

Waiting for the bus

Labels:

6 Comments:

Blogger pieterbie said...

Did they have to wait long?

12:13 pm  
Blogger Ingelien said...

Kijken ze - net als ik - uit naar je volgende foto's;)

2:31 pm  
Blogger Daniel Struyf said...

Ach, het zijn ook maar mensen he...

1:14 pm  
Blogger Julia said...

Je hebt er oog voor ! Voor mensen ! Deze vind ik dus ook weer geweldig !!

2:18 pm  
Blogger Francine said...

Geweldig, wat een stel zeg...

9:49 pm  
Blogger Ingelien said...

Daniel ik vermoed dat je me ergens verkeerd begreep.
De mensen op de foto kijken naar iets of kijken uit naar iets dat laat ik in het midden.
Vandaar dat ik schreef : kijken ze net als ik uit naar devolgende foto's?
Ik speelde wat met woorden en met het beeld.Niks meer dan dat.
Overigens over de foto gesproken: een mooi portret van de man en vrouw ...

4:57 pm  

Post a Comment

<< Home